niedziela, 9 września 2012

Don't tell me that fame and money change, because it isn't - prologue

Gdyby ktoś powiedział mi jeszcze kilka miesięcy temu, że zakocham się po raz drugi w tej samej osobie wyśmiałabym go. Jak mogłabym być tak głupia i zakochać się w kimś, kto nie odwzajemnia uczuć? A jednak tak się stało. Mimo, że mam wspaniałego chłopaka, którego kocham moje serce w pełni należy do kogoś innego. Może to śmieszne i absurdalne, ale znów zakochałam się w Zaynie. Tak w Zaynie Malik'u, ale nie tym z One Direction, nie tym z radia, nie tym z telewizji tylko w tym moim Zaynie. Tym, który jeszcze tak niedawno był moim najlepszym przyjacielem, ale teraz obrał inną drogę. Wybrał sławę, pieniądze i nieustanny szum wokół jego osoby, jednak ja nie mam mu tego za złe. Miałbym wyrzuty sumienia, gdybym w jakiś sposób przyczyniła się do tego, że nie poszedłby na casting. Cieszę się z jego szczęścia. Żałuję tylko jednego. Żałuję tego, że nasz kontakt się urwał. Właściwie to moja wina, bo ja nie chciałam zawracać mu głowy, ma ważniejsze sprawy, jednak po tych prawie dwóch latach rozłąki brakuję mi go. Rodzice i przyjaciele mówią mi, że z czasem to przejdzie jednak ja im nie wierzę. Niedawno powiedziałam mojej mamie o tym, że się w nim znów zakochałam na co ona odpowiedziała tym, że mam dać sobie spokój i zapomnieć o nim, bo jest teraz sławny i nic dla niego nie znaczę. Zabolały mnie jej słowa. Nie mam oparcia w nikim. Nie mogę się nikomu zwierzyć, bo od razu ta sama głupia gadka: on jest sławny. No i co z tego, że jest sławny i ma teraz masę pieniędzy? Jestem pewna, że się nie zmienił i nadal pozostał tym moim bad boy'em z Bradford, którego tak bardzo kochałam i który wniósł do mojego życia tak wiele wspaniałych i niezapomnianych chwil. Mam też nadzieję, że kiedyś w końcu się spotkamy i będę miała szansę na wyznanie mu moich uczuć, bez względu na to jak zareaguję. 

Jestem Laura i od zawsze byłam przyjaciółką Zayna Malik'a. Kocham go całym sercem i nie wyobrażam sobie życia bez niego. Te kilka słów skierowane do Was będzie opisem mojego przyszłego, być może szczęśliwego życia. 
________________________________________________________
Kolejny rozdział pojawi się po 5 komentarzach, i tak jak poprzednio jeśli dziś będzie 5 pojawi się dopiero jutro. Mam nadzieję, ze się podoba. Ja nie jestem z tego zadowolona. Pisałam po zerwaniu z chłopakiem, dlatego może być kiepski, za co przepraszam

7 komentarzy:

  1. Coraz bardziej ciekawie !
    Mam nadzieję , że Zayn przypomni sobie o swojej przyjaciółce z przed lat :)) ale też , że Laura nie rzuci w okrutny sposób Daniela.
    Czekam na pierwszy rozdział @Niallerowa_xx

    OdpowiedzUsuń
  2. jezuuu *__*
    Zapowiada sie bardzo ciekawie !
    Czekam na nastepny i zapraszam do mnie http://1dinwonderland.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń
  3. omnomno czekam na 1 rozdział *__*

    OdpowiedzUsuń
  4. kiepski?
    on jest boski. czekam na następny.
    zapraszam do mnie : http://1d-zakazanamilosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. boski! zapraszam do mnie ! http://we-like-na-na-na.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju to jest świetne i to taaaak bardzo mi się podoba <3
    jesteś genialna @please_eatme :) x

    OdpowiedzUsuń